بهترين استراتژي ها براي ايجاد محتوا براي بررسي ، مدل TOPIC CLUSTER

۶ بازديد

راستش را بخواهيد ، در گذشته ، وقتي صحبت از سئو مي شد ، بيشتر صحبت ها در مورد لينك ها و سئو خارجي بود و نقش محتوا بسيار كم بود. اما طي 4.5 سال گذشته و با تغيير در الگوريتم هاي گوگل ، به تدريج نقش محتوا برجسته تر شده است ، به طوري كه امروزه براي اينكه يك سايت سئو كند ، بايد بيشترين توجه خود را به محتوا و حتي متفاوت داشته باشيم. استراتژي ها. براي داشتن آن براي توليد.

 

در حال حاضر ، يكي از بهترين استراتژي ها براي ايجاد محتوا براي بررسي ، مدل TOPIC CLUSTER است. من از تجربه به شما مي گويم كه اجراي صحيح موضوع براي خوشه سايت باعث ايجاد سر و صدا در بازديد شما خواهد شد! در اين مقاله مي خواهم همه آنچه در مورد اين مدل محتوا مي دانيد را توضيح دهم. از جزئيات گرفته تا تكنيك هايي كه به طور تجربي آموخته ام. با من باش

صفحه ستون چيست؟

Pilar Page اصل و اصول محتواي خوشه است. در واقع ، محتواي Pilar ستون اصلي هر رشته از خوشه است. همانطور كه گفتم ، ما در مورد يك مدل محتواي خوشه صحبت مي كنيم. در واقع ، يك ستون يا محتواي ستون در وسط اين خوشه وجود دارد.

در آموزش جامع سئو مستر از وبسايت seoedu ما به طور كامل درمورد موضوع تاپيك كلاستر و تكنيك هاي آن صحبت كرده ايم.

به عنوان مثال ، اگر مي خواهيم خوشه اي از مطالب با موضوعاتي مانند بررسي كيفيت فرش ، مارك هاي معتبر فرش ، تفاوت 700 و 1200 فرش شانه داشته باشيم ، ابتدا به محتواي ستون نياز دارند: راهنماي خريد فرش.

 

در گذشته ، اگر مجبور به نوشتن مطالب با راهنماي خريد فرش بوديم ، احتمالاً به سراغ مدل آسمان خراش مي رفتيم و يك مقاله كامل 5000 كلمه اي مي نوشتيم. مقاله اي كه همه مباحث پيرامون را در بر مي گيرد و در هر يك از آنها فرو مي رود. اما امروز وقتي نوبت به گروه بندي مي رسد ، ما همين مطالب را با حدود 2000 تا 3000 كلمه متن مي نويسيم! چرا؟ منظورت ، مثلاً ، نمك و امثال آن است ، درست است؟

 

صفحه ستون چيست؟ در اين مطالب نيست كه همه زيرمجموعه ها و زيرمجموعه ها را بررسي مي كنيم ، اما اين بار به جاي نوشتن متن زياد براي هر يك ، به جاي اينكه در زير مجموعه ها وارد شويد ، خلاصه اي بنويسيد و مخاطب را تشويق كنيد كه براي ديدن مقاله به مقاله مراجعه كند اطلاعات

 

به عنوان مثال ، ما به جاي صحبت كردن در مورد 800 واژه در مورد مارك هاي معتبر فرش در مقاله با راهنماي خريد فرش ، حدود 200 كلمه متن در مورد آن مي نويسيم و سپس ، با ارائه يك لينك داخلي ، به مخاطب مي گوييم كه براي ديدن جزئيات بيشتر ، به مقاله مارك هاي معتبر فرش مراجعه كنيد.

 

بنابراين ما اين را مي فهميم

 

Pilar Page يك محتواي جامع است ، اما نه جامع.

اين مقاله به شما مختصري از هر مبحث مي پردازد.

سپس يك پيوند داخلي به زيرموضوعات مي دهيم.

در آموزش جامع سئو مستر از وبسايت seoedu ما به طور كامل درمورد موضوع تاپيك كلاستر و تكنيك هاي آن صحبت كرده ايم.

 

حال بياييد به مباحث برويم:

 

صفحه خوشه اي چيست؟

بگذاريد ابتدا اين را بگويم: ما كل اين مدل محتوا را يك موضوع خوشه اي يا يك مدل محتواي خوشه اي مي ناميم. بخشي از اين مدل اكنون به عنوان خوشه ، خوشه محتوا يا صفحه خوشه شناخته مي شود. بنابراين اين قسمت را با نوع محتواي موضوع خوشه اشتباه نگيريد و بدانيد كه خوشه بخشي از كل استراتژي است.

 

گام به گام آموزش SEO براي ووكامرس (0 تا 100) به زبان ساده

اما صفحات محتواي خوشه اي چيست؟ اينها تنها برخي از نرم افزارهاي هدفمندي است كه مي توانيد استفاده كنيد. در واقع ، اگر به مقاله با راهنماي خريد فرش به عنوان صفحه اي در نردبان نگاه كنيم ، محتوا موضوعاتي از جمله: بررسي كيفيت فرش ، مارك هاي معتبر فرش ، تفاوت 700 و 1200 شانه فرش و ....

 

اينها مقالاتي هستند كه يك موضوع كوچك و زيرمجموعه اي از موضوع اصلي را پوشش مي دهند و به همه س questionsالات مختلف در مورد آن پاسخ مي دهند. لطفا توجه داشته باشيد كه ما از طريق محتواي Pilar و محتواي Pilar از اين صفحات به اين صفحات پيوند مي دهيم.

 

با يك مثال بهتر موضوع را پيدا كنيد ...

البته ، من مراحل نوشتن يك موضوع خوشه اي را به طور كامل در زير توضيح خواهم داد ، اما يك مثال ديگر در اين بين مي تواند به شما در يادگيري بهتر كمك كند.

 

بعد از تحقيق درباره كلمات كليدي ، متوجه شدم كه مخاطبان من كلمات زيادي را جستجو مي كنند تا به صفحات يكي از سايتهاي مشتري برسند. من يك دسته از كلمات مرتبط را جمع كردم. اين ها بودند:

در آموزش جامع سئو مستر از وبسايت seoedu ما به طور كامل درمورد موضوع تاپيك كلاستر و تكنيك هاي آن صحبت كرده ايم.

 

راه هاي كاهش وزن ،

كاهش وزن با طب سنتي ،

كاهش وزن لاغري ،

كاهش وزن با ورزش ،

كاهش وزن با تغذيه و رژيم غذايي ،

و ...

خوب ، اكنون با شناختي كه از مخاطبانم دارم و البته با شناختي كه از خود موضوع دارم ، مي دانم كه اصلي ترين و بيشترين جستجوي موضوع در ميان اين كلمات عبارت "راه هاي كاهش وزن" است. زيرمجموعه هاي زير همان كلمات كاهش وزن با طب سنتي است و ..

 

من در حال نوشتن مقاله اي 3000 كلمه اي در مورد روش هاي مختلف كاهش وزن هستم و در آن به طور خلاصه هر يك از اين موارد مانند كاهش وزن را با طب سنتي توضيح مي دهم. براي مطالعه بيشتر با آنها تماس بگيريد. علاوه بر اين ، من از هر يك از مطالب موضوع پيوندي به Pilar مي دهم.

 

منبع: seoedu.ir

نام انواع عطر و ادكلن – اصطلاحات رايج روي جعبه و شيشه عطر به چه معناست؟

۶ بازديد

نام انواع عطر و ادكلن – اصطلاحات رايج روي جعبه و شيشه عطر به چه معناست؟

انواع عطر و دانستن نام انواع عطر و ادكلن و اصطلاحات مربوط به عطر هنگام خريد عطر و خريد ادكلن از فروشگاهها مانند يك كتابچه راهنما عمل ميكند.

انواع عطر و نام انواع عطر از جستجوهاي مكرر در گوگل است. شما هم هنگام خريد عطر يا جستجوي آنلاين در اينترنت با كلماتي در اسامي عطرها مواجه شده باشيد كه به نظر در اسم چند عطر ديگر قبلا آن را مشاهده كرده ايد. و هم براي دانستن علت كاربرد آن كنجكاو شده باشيد و هم دوست داشته باشيد معناي آن ها را بدانيد.

هر زمان كه قصد خريد انواع عطر  داريم، بعد از تعريف بوي مورد نظرمان به فروشنده، از او مي‌خواهيم عطري را پيشنهاد كند كه ماندگاري بالايي داشته باشد و حداقل به ميزان هزينه‌اي كه براي آن در نظر مي‌گيريم، بتوانيم از رايحه خوشش لذت ببريم. خريد عطر مي‌تواند با اصول و ترفندهايي همراه باشد كه در انتخاب يك عطر مناسب تأثيرگذار است. با وجود اينكه شرط اول انتخاب عطر براي هر فردي بوي آن است، ولي مسائل ديگري از قبيل قيمت عطر و ماندگاري آن هم به نوبه خود از اهميت بالايي برخوردار است. براي اينكه بتوانيد انتخاب صحيحي داشته باشيد و با آگاهي به مغازه و فروشگاه فروش عطر روانه شويد، لازم است اطلاعاتي در زمينه انواع عطر  به دست آوريد

گاهي اوقات هم اين كلمات و تشابهات اسمي كه در انواع عطر و ادكلن بر روي جعبه و شيشه ديده ميشود  شما را سر در گم  ميكند مخصوصا وقتي كه مي بينيد ظاهر برخي عطرها خيلي به هم شبيه هستند. اينجاست كه دوست داريد تا بفهميد چه منطقي پشت اسم گذاري عطرها و برخي اصطلاحات عطر  بين كمپاني هاي توليد عطر رايج است.

واقعيت امر اين است كه اين اسامي با منطق استفاده مي شود. و معاني به خصوصي دارد كه دانستن آن شما را در انتخاب عطر دلخواهتان كمك مي كند. همينطور وقتي كه روي جعبه يا شيشه ي عطرها كلماتي را مشاهده مي كنيد كه هم زياد تكرار مي شوند و هم براي شما نا مانوس هستند.حتي وقتي كه ميخواهيد اسم عطر خود را به سايرين بگوييد با اين مشكل مواجه هستيد كه ذكر اين كلمات ضروري است يا خير. در ضمن خيلي بيشتر دلتان مي خواهد كه وقتي آن را براي ديگران بازگو مي كنيد استرس غلط تلفظ كردن آن را نداشته باشيد.

ما در نوشته پيش رو دانستن نام انواع عطر به زبان فرانسه و ايتاليايي و انگليسي را براي شما تا حدودي حل كرده ايم. شما با خواندن اين مقاله ديگر به سادگي مي توانيد عطرهاي گوناگون را با تلفظ صحيح بخوانيد، با اصطلاحات عطر ها آشنا شويد و به طور كامل اسم آن را با معاني درست اين اصطلاحات درك كرده و تلفظ كنيد. و متوجه تفاوت دقيق عطرهاي گوناگون با اسم هاي مشابه شده و آن ها به راحتي تلفظ هم بكنيد.

انواع عطر | نام انواع عطر

انواع عطر | نام انواع عطر

به تصوير بالا با دقت توجه كنيد. روي جعبه و شيشه عطر معمولا نام و اطلاعات كلي عطر ذكر ميشود در حالي كه در پشت جعبه معمولا اطلاعات مربوط به محتويات و شركت سازنده و باركد آورده ميشود. زير جعبه معمولا جاي مختص بچ كد و باركد محصول است و اطلاعات دقيقي از سال ساخت به شما ميدهد.

نام انواع ادكلن – اصطلاحات رايج روي جعبه و شيشه عطر

Pour (تلفظ فرانسوي: پووغ)
به زبان فرانسوي حرف اضافه به معناي ” براي” مي باشد.

Homme (تلفظ فرانسوي: اوم)
به زبان فرانسوي به معناي ” مرد” مي باشد. بر اين اساس تركيب Pour Homme كه روي عطرهاي مردانه زياد ديده مي شود به معني ” براي مرد” مي باشد. مثال: azzaro pour homme

Femme (تلفظ: فم)
به زبان فرانسوي به معناي ” زن” مي باشد. بر اين اساس تركيب Pour femme كه روي عطرهاي زنانه زياد ديده مي شود، به معني ” براي زن” مي باشد.

Uomo (تلفظ ايتاليايي: اوومّو)
به زبان ايتاليايي به معناي ” مرد” مي باشد.

Donna (تلفظ ايتاليايي: دُنّا)
به زبان ايتاليايي  به معناي ” زن” مي باشد. مثال: valentino uomo ,valentino donna

Eau (تلفظ:  O)
به زبان فرانوسوي به معناي ” آب” مي باشد. وقتي در اسم يك عطر اين كلمه به صورت تنها استفاده شود، به معني ملايم تر بودن آن عطر به نسبت سري هاي قبلي آن است. توجه به اين نكته مهم است كه چنانچه بدين صورت ذكر شود ” Eau de Toilette”  يا ” Eau de Parfum” معني متفاوتي دارد. و نشان دهنده استانداردي از غلظت روغن عصاره ي عطر يا همان Essential oil مي باشد.

L’Eau (تلفظ: لُ)
وقتي كلمه ي Eau همراه با پيشوند L همراه باشد.معرفه مي شود. در حقيقت كاركرد “L ” قبل كلمه در زبان فرانسه مانند كاربرد “The” در زبان انگليسي است. اما علت اصلي استفاده از اين پيشوند در اسم برخي از عطرها تاكيد روي آن است.

Cologne
اسم شهري در آلمان است. و جايي كه اولين عطر به صورت صنعتي و مدرن امروزي در آن توليد شده. كه به مرور زمان به مترادفي براي كلمه ي عطر به معناي امروزي تبديل شده است.(در امريكا به عطر مردانه گفته ميشود) اگر روي شيشه ي عطر خود اين كلمه را به صورت تنها ديديد، به معني عطر مي باشد.

برخي سازنده ها نسخه كلون يا به صورت عاميانه كلوژن محصول خود را توليد ميكنند كه معمولا بهترين رايحه در نسخه كلون وجود دارد به طور مثال گرلن ايده ال مردانه كلون.

Eau de Cologne
وقتي روي شيشه ي عطر اين عبارت را ديديد به معناي غلظت كمتر روغن عطر كمتر از Eau de Toilette مي باشد. و حدودا بين ? تا ? درصد است.

Fraiche (تلفظ به فرانسوي: ف غِيش)
به زبان فرانسوي به معناي تازه مي باشد. عطرهايي كه اين كلمه در اسم آن ها هست داراي رايحه اي خنك مي باشند و حس تازگي و طراوت ايجاد مي كنند.

Eau Fraiche (تلفظ به فرانسوي: اُ ف غِيش)
به زبان فرانسوي به معناي آب تازه است. هنگامي كه اين تركيب را در اسم عطر مشاهده كرديد، به اين معناست كه غلظت روغن عطر در آن از حالت Eau de Toilette كمتر است.

Toilette (تلفظ: تويلت)
به فرانسوي به معناي توالت (دستشويي) يا هر آنچه به تميزي برگردد مي باشد. البته تركيب اين كلمه با Eau de معني كاملا متفاوتي را ايجاد مي كند. و آن عطر است. عطري كه غلظت روغن عطر يا Essential oil  در آن بين ? تا ? درصد مي باشد.

EDT
مخفف كلمه ي Eau de Toilette مي باشد.

Parfum  (تلفظ: پاغفوم)
اين كلمه معادل فرانسوي Perfume و به معناي عطر است. وقتي روي شيشه ي يا جعبه ي عطر به تنهايي اين كلمه را مشاهده كرديد به اين معناست كه غلظت ماده ي عطري يا Essential oil در آن عطر بيشترين ميزان ممكن يعني بين ?? تا ?? درصد مي باشد.

Eau de Parfum (اُ دُ پاغفوم)
هنگامي كه روي شيشه با تركيب Eau de parfum مواجه شديد. يعني غلظت ماده عطري يا همان Essential Oil  در عطر بين ? تا ?? درصد است.

EDP
مخفف كلمه ي Eau de Parfum مي باشد.

Le Parfum (تلفظ به فرانسوي: لِ پاغفوم)
به همان معناي Eue de Parfume  مي باشد. اين تركيب در اسم عطر استفاده مي شود. Le  كه در ابتدا آماده نقش The را در انگليسي دارد. و كلمه را معرفه مي كند. تاكيد در اينگونه عطرها بروي Eau de Parfum  بودن آن ها به نسبت مدل هاي قبلي است.

Elixir (تلفظ فرانسوي: اليكسيغ)
به فرانسوي و انگليسي به معناي اكسير است. ولي در اسم عطرها وقتي استفاده مي شود به اين معني است كه غلظت روغن عطر در آن عطر از مدل هاي قبلي خود بيشتر است. و از غلظت معمول Eau de Parfum هم كمي بيشتر مي باشد.

Intense (تلفظ فرانسوي: آنتُنس- تلفظ انگليسي: اينتنس)
در هر دو زبان به معناي شديد مي باشد. هنگامي كه اين كلمه در اسم عطر به كار مي رود به معني شدت بيشتر بوي آن عطر نسبت به مدل هاي قبلي است. و به اين معناست كه اين عطر از مدل هاي قبلي خود ماندگاري و قدرت بيشتري در پخش بو دارد.

Extreme (تلفظ فرانسوي: اكستغِم – تلفظ انگليسي: اكستريم)
به هر دو زبان انگليسي و فرانسوي به معناي مفرظ و نهايت يك چيز مي باشد. در اسم گذاري يك عطر اشاره به شدت بالاي رايحه و غلظت بالاتر روغن عطر به علاوه استفاده از نت هاي با بوي سنگين تر در عطر مي باشد. Extreme به نسبت Intense درجه ي بالاتري از شدت رايحه ي عطر مي باشد.

Supreme (تلفظ انگليسي: سوپريم. تلفظ فرانسوي: سوپغِم)
به فرانسوي به همان معناي مفرط مي باشد. و تقريبا مترادف با  Extremeاست.

Absolute  (تلفظ به انگيسي: ابسُلوت)
به انگليسي به معناي مطلق مي باشد. در عطرهايي  هم كه اين كلمه در اسم آن ها استفاده شده يعني، اين مدل شدت رايحه اي بسيار بيشتر از مدل هاي قبلي خود دارد.

انواع ادكلن با توجه وندهاي آنها:

انواع عطر با توجه وندهاي آنها: نكته قابل توجه اين است كه هنگامي كه اين كلمات (Intense, Extreme, Supreme, Absolute, Absolu)  در اسم عطر استفاده ميشود، رايحه ي عطر نيز به نسبت مدهاي قبلي خود تغيير كرده است و از نت هاي متفاوتي هرچند با اشتراك با مدل قبلي در آن استفاده شده است و بوي يكساني با مدلهاي قبل خود نخواهند داشت. هرچند كه رايحه ي شبيه مدل هاي قبلي است.مثلا عطر ليليوم ابسولو

Absolu  (تلفظ به فرانسوي: ابسُلو)
مترادف فرانسوي كلمه ي”Absolute  ” مي باشد.

Floz  يا  .FL. Oz
واحد قديمي و سنتي سنجش مايعات يا همان اونس. معادل ????? ميليمتر مكعب. يا تقريبا همان ?? ميل است. روي شيشه هاي عطر اين واحد همراه با عدد درج شده است كه همان حجم دقيق عطر است.

UAE (تلفظ: يو- اِي- اي)
مخفف شده ي Arabic Emirates  United به معني امارات متحده ي عربيه مي باشد. اگر زير شيشه ي عطر اين اسم را ديديد، به اين معني است كه اين عطر وارد امارات شده و از آن جا خريداري شده است. لازم به ذكر است كه اين مطلب دليلي بر فيك بودن عطر نيست.

Edition
نسخه هاي اصلاح شده ي عطر با تغييرات مورد نظر. مثلا برخي تغييرات در رايحه يا بسته بندي و…  كه در اسم عطر اين كلمه استفاده شده و شيشه ي عطرهم تغييراتي به نسبت مدل هاي قبلي خود در بسته بندي و شيشه ي عطر خواهد داشت.

Limited edition(ليميتد اديشن)
محصولاتي كه به صورت مقطعي و محدود توليد مي شوند. كه معمولا هم به زودي ناموجود خواهند شد. علت اين امر محدود بودن مواد اوليه ي توليد آن عطر است. و به همين خاطر امكان توليد آن عطر در بلند مدت براي سال هاي سال وجود ندارد. در اينگونه عطرها در از اين كلمه استفاده مي شود.

Vol

اصطلاحا به معناي حجم روي شيشه ي عطر مي باشد.

Aqua – Acqua – Aqva (تلفظ: آكوآ)
هر سه به معناي آب يا آبي مي باشد. عطرهايي كه يكي از اين كلمات در اسم آنان وجود دارد يعني نت هاي آبي يا دريايي در آن غالب است. اين عطرها خنك مي باشند. مانند Bvlgari Aqva Pour Homme كه به معناي عطر بولگاري آبي براي مردان مي باشد.

نكته: اختلاف در نوشتار اين سه كلمه به اين دلايل مي باشد:

Aqua: نوشتار زبان انگليسي اين كلمه است.

Acqua: نوشتار زبان اسپانيولي اين كلمه است.

Aqva: نوشتار خاص برند بولگاري است.

Oud (تلفظ: اوود)
به معناي چوب عود مي باشد. وقتي در اسم عطر اين كلمه به كار مي رود يعني تركيب غالب رايحه ي عطر عود است.

Amber
به معناي كهربا مي باشد. صمغي كه پس از سالها تبديل به سنگ شده است و بوي سنگين و خاصي دارد. وقتي در اسم يك عطر اين كلمه به كار مي رود يعني بوي غالب آن عطر از كهرباست.

Bois (تلفظ فرانسوي: بوآ)
به فرانسوي به معناي چوب مي باشد. عطرهايي كه در اسم آن ها از اين كلمه استفاده شده. به اين معني است كه اين عطر بوي چوبي دارد.

Vetiver (تلفظ به فرانسوي: وِتيوِغ)
به فرانسوي اسم گياه خس خس مي باشد. خس خس گياهي علفي با ريشه هاي كلفت و زخيم است. بوي چوبي و علفي خنك و خاكي دارد و كمي هم بوي مشك مي دهد. در عطرسازي كاربرد فراوان دارد. به خصوص در عطرهاي لاكچري. عطرهايي كه اين كلمه در اسم آن ها وجود دارد، داراي بوي غالب خس خس مي باشد.

Musk (تلفظ به انگليسي: ماسك)
به انگليسي و فرانسوي (Musc) به معناي مشك مي باشد. بوي گرم و شيرين و خاص كه از بدن آهوي ختني گرفته مي شود. البته مدل هاي مصنوعي آن بيشتر در صنعت عطرسازي استفاده مي شود. هنگامي كه اين كلمه در اسم عطر به كار برده شود به اين معني است كه اين عطر بوي غالب مشك دارد.

Tobacco (تلفظ به انگليسي: توباكو)
به انگليسي به معني تنباكو مي باشد. عطرهايي كه اين كلمه در اسم آن ها ديده مي شود به اين معني است كه بوي غالب آن ها تنباكو مي باشد.

Vanilla (تلفظ به انگليسي: وِنِلا)
به انگليسي و فرانسوي به معناي وانيل مي باشد. بوي آشناي شيريني ها. كه رايحه ي شيرين و گرم گل وانيل است. عطرهايي كه در آن اين كلمه استفاده شده داراي بوي غالب وانيل مي باشند.

Bouquet (تلفظ به فرانسوي: بوكّه – تلفظ به انگليسي: بووكِي)
به فرانسوي و انگليسي به معناي” دسته گل” مي باشد. هنگامي كه اين كلمه در اسم عطر استفاده مي شود به اين معناست كه رايحه ي عطر تركيبي از بوي گل هاست.

Essence ( تلفظ به انگليسي: اِسِنس)
به معناي عصاره يا همان اسانس مي باشد. كاربرد آن در اسم عطرها به اين معني است كه مواد اوليه ي عطر بيشتر طبيعي است.

Pure (تلفظ به انگليسي: پيور)
به انگليسي به معناي خالص مي باشد. استفاده ي آن در اسم برخي ها بيشتر حالت تجاري دارد. و بيان اين مطلب است كه عطر از مواد اوليه ي درجه يك و با كيفيت تهيه شده است.

noir (تلفظ فرانسوي: نواغ)
به فرانسوي يعني سياه. اما هنگام استفاده در اسم گذاري عطرها، به معني وجود تلخي در رايحه ي عطر مي باشد.

Tendre (تلفظ به فرانسوي: تُندغ)
به فرانسوي به معناي لطيف و حساس مي باشد. هنگامي كه اين كلمه به اسم عطر اضافه مي شود، معمولا دو معني دارد . يا اينكه عطر به نسبت مدل هاي قبلي خود داراي بويي لطيف تر مي باشد . يا اين كه داراي بويي شيرين تر و دوست داشتني تر است. اين تفاوت در بوي عطر است . نه لزوما در غلظت ماده عطري.

Eau Tendre (تلفظ به فرانسوي: اُ تُندغ)
همان طور كه بيان شد. Eau به معناي آب مي باشد و وقتي در صنعت عطر با چيزي تركيب مي شود به معناي ملايم تر شدن و كمتر شدن غلظت ماده ي عطري مي باشد. با توجه به اين نكته، Eau Tender يعني هم عطر ملايم ترشده است. و هم داراي رايحه ي لطيف تر يا شيرين تر و دوست داشتني تري نسبت به مدل هاي قبلي مي باشد.

Prive (تلفظ به فرانسوي: پغيوه)
به فرانسوي به معناي خاص و اختصاصي مي باشد. استفاده از آن در اسم عطرها كاربرد تجاري دارد. و به ممتاز بودن و خاص بودن عطر اشاره مي كند.

Sensual (تلفظ به انگليسي: سنشوال)
به انگليسي به معني برانگيزاننده و تحريك كننده است. استفاده از آن در اسامي عطر ها هم اشاره به هوس انگيز و تحريك كننده بودن بوي عطر دارد.

Nuit (تلفظ فرانسوي: نويي، nooyee)
به فرانسوي به معناي شب مي باشد. عطرهاي كه در اسم آن ها اين كلمه استفاده شده است. رايحه اي به نسبت مجلسي دارند و براي استفاده در شب طراحي شده اند.

منبع:

https://liliome.ir

كاربرگ دوم دبستان

۳ بازديد

كاربرگ دوم دبستان

كاربرگ يا پيك ادينه  از تكاليف نسل جديد هستند كه با برنامه ريزي و به صورت كاملا هدفمند توسط معلمين طراحي مي شوند و در حال حاضر جايگاه ويژه‌اي بين محصولات كمك آموزشي دارند.

به بياني ديگر كاربرگ ها مجموعه اي از نمونه سوالات و تمرين هايي هستند كه با هدف مرور و يادگيري بيشتر مطالبي كه دانش آموزان در طول يك هفته‌ي آموزشي فرا مي گيرند، عرضه مي شوند. مطالبي كه در پايه دوم دبستان ارائه مي شوند نسبت به محتواي سال اول دبستان از پيچيدگي بيشتري برخوردارند، لذا دانش آموزان به تكرار و تمرين بيشتري نياز دارند كه اين امر از طريق به كارگيري كاربرگ يا پيك آدينه صورت مي پذيرد. در ادامه قصد داريم به بررسي اهميت و كاربرد هاي كاربرگ دوم دبستان با جزئيات بيشتر به بپردازيم.

 

اهميت استفاده از كاربرگ دوم دبستان

بسياري از دانش آموزان براي فهم عميق تر مطالب نياز به تكرار و تمرين بيشتري دارند و فرايند يادگيري در آنها از طريق حل تمرين و پرسش و پاسخ تكميل مي شود. از طرفي دانش آموزان از انجام تكاليف سنگين و تكراري كه هيچ نتيجه‌اي تاثيرگذاري براي آنها ندارد، شانه خالي مي كنند. كاربرگ ها به گونه اي طراحي مي شوند كه مهارت هاي ديداري، شنيداري، خواندن و نوشتن را در دانش آموزان با بهره‌گيري از تمرين هاي متعدد و حساب شده بهبود مي بخشند.

كاربرگ دوم دبستان نشانه با درنظر گرفتن نيازهاي آموزشي كلاس دومي ها و رعايت استانداردهاي آموزشي همراه با ساختار متفاوتي كه دارد به عنوان يك تكليف موثر و خلاقانه در كلاس‌هاي درس استفاده مي شود. و به دليل جذابيت بصري، محتواي طبقه بندي شده، تمرين هاي مفهومي  مورد استقبال دانش آموزان قرار مي گيرد. بنابراين مي توان گفت كه كاربرگ دوم دبستان از جمله موثرترين و كارآمد ترين ابزارهاي كمك آموزشي مي باشد كه يادگيري را براي دانش آموزان دوم دبستان آسان و لذت بخش كرده است.

a3_pp3l.jpg

 

به طور كلي اهميت استفاده از كاربرگ را مي توان در مجموعه كاربردها، فوايد و اثرات مثبت و سازنده‌اي  كه بر روي فرايند يادگيري دانش آموزان دارد، خلاصه نمود. از جمله كاربردهاي كاربرگ مي توان موارد زير را نام برد:ا

  •  كاربرگ را مي توان به عنوان يك تكليف متفاوت و خلاقانه جايگزين تكليف هاي تكراري و سنتي نمود.
  • حل كاربرگ يك روش فوق العاده موثر براي جمع بندي و دوره‌ي مطالب درسي پايه دوم دبستان مي باشد.
  • از كاربرگ ها مي توان به عنوان آزمون عملكردي هفتگي و يا ماهانه بهره‌مند شد.
  • مجموعه كاربرگ هايي كه به صورت هفتگي ارائه مي شوند يك ابزار مناسب براي دريافت بازخورد از ميزان يادگيري دانش آموزان مي باشد.
  • كاربرگ يك تمرين فوق العاده براي مشاركت و فعاليت دانش آموزان در كلاس درس مي باشد.

 

با توجه به سطح كلاس و نوع نيازمندي هاي دانش آموزان كاربرگ ها كاربردهاي متفاوتي خواهند داشت اما به طور كلي در مقطع دوم دبستان تمامي موارد فوق كاربرد داشته و كارا خواهد بود.

 

فوايد كاربرگ دوم دبستان

 

براي دريافت نتايج مثبت و بهره‌مندي از فوايد كاربرگ بايد توجه داشت كه كاربرگ هاي مورد استفاده شده در فرايند آموزش و يادگيري دانش آموزان بايد داراي حداقل ويژگي هاي درنظر گرفته شده براي يك كاربرگ مناسب باشند. سوالات و تمرين ها بر اساس معيارها و استانداردهاي آموزشي تعريف شده باشند، كاربرگ از نظر بصري براي دانش آموزان جذابيت داشته باشد و بخشي از كاربرگ به آموزش مهارت‌هاي زندگي و اجتماعي اختصاص داده شود و در كل علاوه بر آموزش جنبه‌ي سرگرمي نيز داشته باشد.

از جمله فوايد كاربرگ مي توان موارد زير را نام برد:

 

  • حل تمرين كاربرگ هاي هفتگي باعث تثبيت مفاهيم و يادگيري عميق مطالب مي شود.
  • يك متد آموزشي موثر براي شناسايي نقاط قوت و ضعف دانش آموزان و برطرف كردن اشكالات درسي دانش آموزان.
  • آشنايي دانش آموزان با نمونه سوالات بيشتر
  • استمرار در حل تمرين و تمركز بر مباحث مهم آموزشي
  • افزايش علاقه مندي دانش آموزان به يادگيري و انجام تكاليف
  • مديريت بهينه‌ي زمان براي جمع بندي و دوره‌ي محتواي كتاب
  • مديريت موثر مشاركت و حضور فعال دانش آموزان در كلاس

 

كاربرگ دوم دبستان از جمله ابزارهاي مهم كمك آموزشي هستند كه با بهره‌گيري صحيح از آنها مي توان فرايند يادگيري دانش آموزان را به صورت موثر و مستمر بهبود بخشيد و مسير يادگيري را براي آنها هموار ساخت.

 

 

 

 

 

6 دليل داغ بودن بدنه يخچال و راه هاي برطرف كردن عيب

۴ بازديد

نمايندگي قطعات يخچال ال جي – اگر به بدنه و پشت يخچال دست زده باشيد متوجه گرماي آن شده ايد. اين پديده تا حد زيادي امري طبيعي است. اما گاهي اين گرما خيلي بيش لز حد معمول است. تا جايي كه به داغي مي رسد و مايه نگراني مي شود.

چاره چيست؟ مشكل از كجاست ؟ براي پيشگيري از داغي بيش از حد يخچال چه بايد كرد؟

با ما همراه باشيد.

انباشته كردن بيش از حد داخل يخچال

سيستم عملكرد تمام يخچال ها تقريبا به يك گونه است. گرماي هوا و مواد داخل يخچال را مي گيرند و به ما هواي سرد تحويل مي دهند.

اگر داخل يخچال را از مواد غذايي انباشته كنيد عملا داريد كندانسور را وادار مي كنيد براي سرد كردن اين مواد كار بيشتري انجام داده و داغ كند. اين گرما از طريق لوله هاي مربوطه كه در بدنه و پشت يخچال قرار دارند دفع مي شود.

زياد باز و بسته كردن در يخچال

باز و بسته كردن بيش از حد در يخچال هم مثل همان پر كردن يخچال است. وقتي يخچال زياد و براي طولاني مدت باز مي شود هواي سرد آن به بيرون منتقل شده و هواي سرد جايگزين آن مي شود. باز هم روز از نو و روزي از نو.

كندانسور و كار زياد و از طرف ديگر داغ كردن يخچال.

بسته بودن محيط اطراف يخچال

يخچال بايد از پشت و از طرفين فضاي كافي براي تهويه داشته باشد. اين فضاي كافي براي اين است كه گرماي كندانسور و لوله هاي آن تهويه شود.

در  يخچال هاي قديمي ، گرما بيشتر از پشت و در يخچال هاي جديد بيشتر از طرفين تهويه مي شود. اين موضوع را به خوبي در نظر داشته باشيد.

غذاي داغ داخل يخچال ممنوع

قرار دادن غذاي داغ در داخل يخچال و فريزر آن علاوه بر آن كه براي سلامتي مضر است زحمت كندانسور را براي خنك كردن محتويات داخل يخچال بسيار زياد مي كند.

https://chu-reyes.blogbright.net/8-nkhth-dr-mwrd-hfzt-z-ykhchl-w-twl-mr-an

كار بيشتر مساوي است با داغ كردن بيشتر.

در واقع گرمايي كه از بدنه يخچال خارج مي شود همان گرمايي است كه از هوا و اجسام داخل يخچال گرفته شده و به بيرون ارسال مي شود.

پس به احترام سلامتي خود و يخچال خود از قرار دادن مواد و ظروف داغ در يخچال خودداري نماييد.

نمايندگي قطعات يخچال ال جي

كثيفي كندانسور يخچال

در يخچال هايي كه ساليان سال كار كرده اند معمولا يك لايه ضخيم گرد غبار روي كندانسور آن ايجاد مي شود . اين لايه مانع خنك شدن صحيح كندانسور مي شود.

تميز كردن اين لايه مي تواند كمك زيادي براي جلوگيري از داغي بيش از حد كندانسور شود.

خرابي فن خنك كننده

اگر همه موارد فوق را بررسي كرديد و به نتيجه نرسيديد وقت آن است كه نگاهي به فن خنك كننده بيندازيد. توصيه مي كنيم اگر مهارت فني لازم را نداريد از يك تعميركار ماهر كمك بگيريد.  

منبع :  hamilg.com

انتقال تصوير دوربين مداربسته هايك ويژن

۶ بازديد

انتقال تصوير دوربين مداربسته هايك ويژن

يكي از شيوه هاي انتقال تصوير دوربين  هايك ويژن  بر روي موبايل ، انتقال تصوير به شيوه P2P است . اين شيوه به دليل مشكلاتي كه چندي پيش به وجود آمده بود و دسترسي به سرور هاي تصوير هايك ويژن از طريق P2P عملا غير ممكن شده بود ، باعث شد تا بسياري از مشتريان محصولات مدار بسته هايك ويژن از شيوه هاي ديگر انتقال تصوير و بخصوص شيوه آي پي ثابت استفاده كنند . اما خبر خود اينكه به تازگي نماينده اين شركت ، موفق به رفع مشكل انتقال تصوير هايك ويژن شده و راهكار جديد خود را ارائه نموده است كه در اين محتوا در اين خصوص توضيح داده ايم . شركت hikvision به دليل استفاده از تكنولوژي اختصاصي براي راه اندازي سيستم هاي خود خدمات منحصر به فردي ارائه مي دهد.

مرحله اول : در اين حالت ابتدا بايد با شركت مهر تجارت  تماس بگيريد و اكانت خود را بسازيد 

مرحله دوم : نرم افزار Hik-Connect را بر روي تلفن همراه خود نصب كنيد ( سيستم عامل اندرويد و يا ios )

مرحله سوم : در محيط نرم افزار وارد شده با وارد كردن نام كاربري و رمز عبور لاگين كنيد

مرحله چهارم : دستگاه را از طريق شماره سريال يا QR Code به نرم افزار اضافه كنيد

مرحله پنجم : كد تاييديه ( Varification Code ) را كه در دستگاه تعريف كرده ايد وارد كنيد

مرحله شش : دستگاه را ادد كنيد

مرحله آخر : تصوير دستگاه را مشاهده كنيد

 

رفع مشكل انتقال تصوير در دوربين مدار بسته   هايك ويژن

مرحله اول : در اين حالت ابتدا بايد با شركت پارس ارتباط تماس بگيريد و اكانت خود را بسازيد 

مرحله دوم : نرم افزار IVMS-4500  را بر روي تلفن همراه خود نصب كنيد ( سيستم عامل اندرويد و يا IOS )

مرحله سوم : در محيط نرم افزار وارد قسمت Not Logged in بشويد  

مرحله چهارم : با وارد كردن نام كاربري و كلمه عبوري كه ساخته ايد وارد نرم افزار شويد

مرحله پنجم : دستگاه را با اسكن كد يا وارد كردن شماره سريال ادد كنيد

مرحله ششم : كد تاييديه ( Varification Code ) را كه در دستگاه تعريف كرده ايد را در نرم افزار وارد كنيد

مرحله شش : دستگاه را ادد كنيد

مرحله آخر : تصوير دستگاه را مشاهده كنيد.

نكته پاياني :  پيشنهاد ما اين است كه  براي  نصب دوربين مداربسته  با شركت مهر تجارت تماس بگيريد تا بدون هيچ دغدغه اي اين كار را به شكل حرفه اي براي شما انجام دهند.

 

 

 

با خدمات خودرو بر امدادي بيشتر آشنا شويد

۸ بازديد

با خدمات خودرو بر امدادي بيشتر آشنا شويد

خودروبر امدادي يكي از خدمات مورد نياز براي صاحبين خودرو به شمار مي رود و ما قصد داريم در اين مقاله شما را بيشتر با خدمات خودروبر امدادي آشنا كنيم. به طور كلي در جامعه ما وقتي از خودروبر امدادي صحبت مي شود، منظور خودرو هاي خودروبر است كه براي حمل و نقل خودرو كار مي كنند و ما كمتر با خدمات اصلي كه يك خودروبر امدادي مي تواند به ما ارائه دهد آشنايي داريم.

در حالي كه خودروبر امدادي شامل خدمات بسياري است كه شامل تعمير، رفع عيب، تشخيص عيب و در صورت نياز حمل خودرو تا تعميرگاه مي شود. دلايل زيادي مي تواند سبب شود كه ما از خدمات خودروبر امدادي استفاده كنيم كه اين دلايل شامل حوادث و مشكلات ناشي از فرسودگي يا عيب هاي داخلي خودرو مي شود.

به طور كلي ما فكر مي كنيم وقتي خودروي ما دچار اشكال مي شود، از خودروبر امدادي بايد براي حمل خودرو استفاده كنيم و اين به طور كلي فكري غلط به شمار مي رود. در ادامه به بررسي مهمترين وظايف يك خودروبر امدادي خواهيم پرداخت و در اين زمينه اطلاعات بيشتري را با شما در ميان خواهيم گذاشت.

شرح خدمات خودروبر امدادي چيست؟

عوامل زيادي مي تواند سبب شود تا شما از خدمات خودروبر امدادي استفاده كنيد. به طور كلي مي توان گفت كه خدمات خودروبر امدادي از وقتي شما خرابي و نياز به تعمير را در خودروي خود احساس مي كنيد و تا وقتي خودروي شما رفع عيب شود ادامه پيدا مي كند.

در واقع خودرو بر امدادي براي رفع عيب خودروي شما ارسال مي شود و اگر خودروي شما نياز به تعميرات سطحي داشته باشد، همه خدمات توسط كارشناس صورت مي گيرد و اگر خودروي شما نياز به قطعه جديدي نداشته باشد، قطعا اين كار توسط خودروبر امدادي انجام داده خواهد شد.

شما مي توانيد از اين خدمات درب منزل و يا در هر محلي كه خودروي شما نياز به تعميرات داشته باشد استفاده كنيد. خودرويي كه خودروبر امدادي از آن استفاده مي كند خودروبر بوده و شما مي توانيد با خيال راحت از آن براي حمل خودروي خود تا نزديك ترين يا بهترين تعميرگاه مدنظرتان استفاده كنيد.

مزاياي استفاده از خودروبر امدادي

شايد فكر كنيد كه ارسال خودرو و به اولين تعميرگاه به صورت حضوري مراجعه كردن مي تواند جوابگوي نياز شما باشد و نيازي به استفاده از خدمات خودروبر امدادي نداشته باشيد. در حالي كه اين كار به خصوص در بزرگراه ها بر خلاف قانون بوده و مي تواند باعث بروز حادثه يا سوء استفاده ديگران باشد. بهتر آن است كه با كارشناسان خودروبر امدادي تماس بگيريد.

اين امر حتي براي مشكلات ظاهري خودرو و يا تصادف هم مناسب بوده و مي تواند به شما كمك كند تا در كوتاهترين زمان بتوانيد از خدمات خودروبر امدادي استفاده كنيد. اگر سوالي داشته باشيد و يا مي خواهيد از اين خدمات استفاده كنيد پيشنهاد مي شود كه با كارشناسان خودروبر پارس تماس بگيريد و سوالات خود را در زمينه استفاده از اين خدمات بپرسيد.

به طور كلي مي توان گفت كه خودروبر امدادي يكي از مهمترين و بهترين روش هايي است كه براي تعمير و رفع عيب خودرو هم اكنون در دسترس شماست و مي توانيد از اين روش براي دسترسي به بهترين خدمات استفاده كنيد. همينطور استفاده از اين خدمات به طور كلي مي تواند در مديريت هزينه ها و كاهش هزينه هاي تعميرات تاثيرگذار باشد.

كلام آخر

طبق قوانين راهنمايي و رانندگي كه براي خودروي خراب يا نيازمند تعمير يا آسيب ديده در تصادفات اعلام شده است، امكان بكسل كردن و كشيدن آن توسط خودروي سواري ديگري وجود ندارد و براي حفظ ايمني جاده ها بايد از خدمات خودروبر امدادي در اين موارد استفاده شود. در اين مقاله شما را با مهمترين مزاياي استفاده از خودروبر امدادي آشنا كرديم و شما مي توانيد از اين روش براي تعمير يا حمل خودروي خود استفاده كنيد. به طور كلي مي توان گفت كه خودروبر امدادي يكي از مهمترين و برترين خدماتي است كه هم اكنون در دسترس شما بوده و مي توانيد با خيال راحت از اين خدمات استفاده كنيد.

اگر سوالي در اين زمينه داشته باشيد و يا مي خواهيد از اين خدمات در شمال يا شرق تهران استفاده كنيد مي توانيد با كارشناسان خودروبر پارس  khodrobarpars.irبه صورت تلفني يا اينترنتي ارتباط برقرار كرده و سوالات خود را در اين زمينه بپرسيد. همينطور همانطور كه گفته شد. اين خدمات تنها براي خودروي آسيب ديده يا خراب از ديد مكانيكي نيست و كساني كه نياز به پنچرگيري يا رفع عيب قسمت برق را دارند هم مي توانند از اين خدمات كمك بگيرند.

 

 

به چه دليل شركت گوگل بهترين مكان براي كار درآمريكاست؟

۱۳ بازديد

به چه دليل شركت گوگل بهترين مكان براي كار درآمريكاست؟

مكان گوگل در شادي كاركنان آن بي تاثير نبوده، و اين يك استاندارد طلايي براي غول تكنولوژي مي باشد.مقر اصلي آن در مانتين ويو، كاليفرنيا مي باشد. گوگل در سال 2016 بر اساس PayScale (سازماني كه درآن درجه بندي دستمزد يا حقوق انجام مي شود) در صدر 50 تا از بهترين شركت ها براي كار در آمريكا قرار گرفت. همچنين فيسبوك در رتبه 5 قرار گرفت با اينكه در سال 2015 در نقطه اول قرار داشت. كارمندان آمريكايي كه در گوگل كار مي كنند در بررسي PayScale براي كارمند در تعدادي از مناطق نمرات بالايي براي رضايت شغلي، پاداش و مفهوم كار نمرات بالايي را كسب كرده اند.

به همين دليل در اينجا اشاره مي كنيم كه چرا گوگل در رتبه بندي بهترين شركت براي كار در كشور آمريكا مي باشد:

 

درصد بالايي از كارمندان Google مي گويند كه آنها از كار خود راضي هستند.

86 درصد از كارمندان گوگل مي‌گويند كه از كارشان در اين شركت راضي هستند.  لازلو باك به عنوان رئيس گوگل در كتاب خود، "قوانين كار!" كليد موفقيت گوگل به عنوان يك محل كار را نوآوري، تجربه، و  داشتن چيزهاي سرگرم كننده دانسته است.

او مي نويسد "مسئله زيبا در مورد اين روش اين است كه در اين محيط بزرگ : تمام  تلاش ها براي حمايت يك ديگر، و  ايجاد يك سازمان خلاق، سرگرم كننده، سخت كوش، و بسيار مولد، با همديگر مي باشد " .

يكي از عوامل اصلي كه گوگل را به محيط كار منحصر به فرد و شگفت انگيز  تبديل كرده "Googleplex " است. بيشتر كارمندان گوگل از قدرت انعطاف پذيري در اين شركت مي گويند مانند وعده هاي غذايي سالم و لذيذ رايگان، لباس هاي شسته شده و امكانات ورزشي، مرخصي هاي بسيار براي والدين، و داشتن محل مراقبت از كودكان. يكي از كارمندان در Mountain View به عنوان توصيف گوگل مي گويد "يك شركت كه در مقابل كاركنان خود رفتار هاي بزرگ نشان مي دهد كه در مقابل باعث ايجاد انگيزه و وفاداري آن ها مي شود ."

كارمندان گوگل مي گويند كه گوگل اجازه مي دهد تا خلاقيت و ايده هاي خود را بر روي پروژه ها پياده كنند. گوگل همچنين كاركنان خود را تشويق مي كند كه براي كمك به ايجاد يك جامعه خلاق تر، رضايت بخش، و صميمي معلم و مربي يكديگر باشند.

 

 كاربران Google فكر مي كنند كه با كار خود باعث مي شود جهان به مكاني بهتر تبديل شود.

 73 درصد از كاركنان گوگل  شغل خود را به صورت معني دار پيدا كرده اند. اين با توجه به ماموريت شركت تعجب آور نيست : "سازماني براي در دسترس قرار دادن اطلاعات مفيدو براي عموم"

باك مي نويسد "اين كار باعث ايجاد انگيزه و نوآوري "و " دامنه گسترده اي از ماموريت ها به ما اجازه مي دهد تا گوگل به جلو حركت كند به صورت يك قطب نما به جاي سرعت سنج."

گوگلي ها به خوبي به اين ماموريت، پاسخ داده اند، به گفته آن ها: آنچه كه آنها را به خود جلب و  در شركت نگه مي دارد،پروژه هاي معني دار و به چالش كشيدن آن هادر سايت Glassdoor مي باشد.

نخستين بودجه گوگل در اوت ۱۹۹۸ توسط اندي بكتولشيم، مؤسس سان مايكروسيستمز كه به مقدار ۱۰۰ هزار دلار بود به گوگل داده شد و اين در حالي بود كه اين شركت هنوز ثبت نشده بود.[۲۴] در همان زمان گوگل همچنين از چند سرمايه‌گذار ديگر توانست مبالغي دريافت كند. جف بيزوس مؤسس شركت آمازون و استاد دانشگاه رشته كامپيوتر در دانشگاه استنفورد، و رام شريرام هر كدام مبلغ ۲۵۰ هزار دلار در گوگل سرمايه‌گذاري كردند. بعدها كه گوگل به يك شركت سهامي عام تبديل شد، ارزش اين سرمايه به بيش از ۲۸۰ ميليون دلار رسيده بود.[۳۴][۳۵] ديويد شريتون كه از كارآفرينان آن زمان بود نيز ۱۰۰ هزار دلار در گوگل سرمايه‌گذاري كرد.[۳۶] پس از جمع‌آوري همه اين مبالغ، گوگل توانست ۱ ميليون دلار سرمايه جمع كند كه با استفاده از آن بالاخره قادر بود فروشگاهي را در منلو پارك، كاليفرنيا افتتاح كند.[۳۷] در اوايل سال ۱۹۹۹ در حالي كه برين و پيج كه هنوز در حال تحصيل بودند، به اين نتيجه رسيدند كه موتور جستجويي كه آنها به وجود آوردند وقت بسيار زيادي از امور دانشگاهي آن‌ها را اشغال كرده‌است. آن‌ها نزد شخصي با نام جورج بل كه مديرعامل شركت موتور جستجوي اكسايت رفتند و او را ترغيب كردند تا گوگل را به ۷۵۰ هزار دلار از آنها بخر، اما او اين پيشنهاد را نپذيرفت و مبلغي بين ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار دلار را به آنها پيشنهاد داد.[۳۸] در مارس ۱۹۹۹ اين شركت به پالو آلتو، كاليفرنيا منتقل شد[۳۹] كه اكثر شركت‌هاي استارت‌آپ سيليكون‌ولي كار خود را از آنجا شروع كردند.[۴۰] گوگل در ۷ ژوئن ۱۹۹۹ اعلام كرد كه قصد دارد تا سرمايه شركت را به ۲۵ ميليون دلار افزايش دهد[۴۱] و سرمايه‌گذاران عمده‌اي همچون كلاينر پركينس و سكويا كپيتال در اين افزايش سرمايه شركت داشتند.[۴۲] در ژوئن ۲۰۰۰ اعلام شد كه گوگل قرار است به عنوان موتور جستجوي پيش‌فرض وبگاه ياهو! انتخاب شود كه در آن زمان پربازديدترين وبگاه در اينترنت بود و تا قبل از آن از اينكتومي به عنوان موتور جستجوي خود استفاده مي‌كرد.[۴۳][۴۴] در سال ۲۰۰۱ سرمايه‌گذاران گوگل به اين نتيجه رسيدند كه اين شركت به يك مديريت قوي نيازمند است و به همين دليل اريك اشميت را به عنوان مديرعامل و سرپرست شركت برگزيدند[۴۵] در سال ۲۰۰۳، گوگل يكي از ساختمان‌هاي سيليكون گرافيكس در مانتين ويو را اجاره كرد[۴۶] اين ساختمان بعدها با نام گوگل‌پلكس شناخته شد كه برگرفته‌شده از واژه گوگول‌پلكس بود. گوگل سه سال بعد اين ساختمان را به مبلغ ۳۱۹ ميليون دلار خريداري كرد.[۴۷] واژه گوگل پس از مدتي به يكي از مداخل فرهنگ‌هاي زبان انگليسي افزوده شد كه به معني «جستجوي واژه‌اي در وبگاه گوگل براي يافتن اطلاعات» تعريف شد. در ژوئن ۲۰۰۶، واژه گوگل به فرهنگ آكسفورد[۴۸] و در ژوئيه ۲۰۰۶ به فرهنگ مريم-وبستر افزوده شد.

كاربران مي گويند گوگل در حبران خسارت بهترين است.

 گوگل به وسيله حقوق رقابت ايجاد مي كند. حقوق و دستمزد متوسط كارمندان با تجربه 140،000 $، و كارمندان با كمتر از يك سال تجربه كاري به طور متوسط حدود 93000 $ مي باشد.گوگل همچنين بالاترين پرداخت در بازار را براي كاركنانش دارد.  شايان ذكر است كه دو نفر در پست مشابه در گوگل مي تواند پرداخت متفاوت داشته باشند كه اين به عملكرد آن ها بستگي دارد. 

به گفته باك " كار سختي است كه محدوده پرداخت بين افراد مي تواند دو يا حتي 10 برابر بيشتر از شخص ديگري باشد" ،"اما اين بسيار سخت تر كه ببينيد افراد با بيشترين استعداد از آن خارج مي شوند، اين باعث مي شود شما فكر كنيد كه شركت در حال پرداخت ناعادلانه است: درحالي كه بهترين افراد در آن مراتب بيشتر از متوسط هستند، و پرداخت هاي كه در ان براي هر كس انجام ميشود يكسان است."

 

بيش از يك چهارم كاربران گوگل از راه دور با آن ارتباط برقرار مي كنند.

 

تنها 28% از كاركنان گوگل از خانه يا از طريق ارتباط از راه دور كار مي كنند كه ارتباط آنها از طريق  wi-fiدر همه زمان ميسر است. همچنين برخي از شركت هاي بزرگ  مثل: آمازون، Netflix  واپل نيز از طريق اين تكنولوژي كار مي كنند.

 يكي از كارمنداني كه در دفتر مركزي گوگل كار مي كند مي نويسد:"اين شركت انعطاف پذير است، شما  رئيس خرد نداريد و مي توانيد تا حدودي در انعطاف پذيري كاركمك كنيد اما  اشتباه نكنيد شما مقدار زيادي كار مي كنيد اما لازم نيست كه براي تمام كار خود را به ميز كار  زنجير كنيد. "

 

برخي از كاركنان مي گويند كه كار آنها كم استرس است. 

 

 در حالي كه 12 درصد از كاركنان كار خود را پراسترس گزارشكرده اند، به نظر مي رسد در مقايسه با شركت هاي ديگر ،اين نمره نسبتا پاييني است كه قابل توجه نيست. 

شايد يكي از عواملي كه به كاهش سطح استرس مي تواند كمك كند كارهاي مانند  ماساژ، كلاس هاي تناسب اندام رايگان ، عضويت در ورزشگاه، و يك برنامه ريزي تعطيلات سخاوتمندانه مي باشد.

يكي از مديران گوگل مي نويسد يكي از عوامل ديگر : ". محيط كاري بدون رقابت كه اجازه مي دهد به اتاقي براي خلاقيت تبديل شود" مي باشد.همه ما ميدونيم كه كار كردن در شركت گوگل امتيازات خاصي داره، اما اينطور كه پيداست اين غول دنياي موتورهاي جستجو با امكاناتي كه در مجموعه دفاترش گردآوري كرده به طور جدي به فكر آسايش كارمندان خودش هست. همونطور كه شما دوستان پرشين استار در تصاوير زير ميبينيد چيزي كه عيان است چه حاجت به بيان است ... به گزارش عصر ايران، گوگل گذشته از گوگل‌پلكس (ساختمان مركزي) خود كه در كاليفرنياي آمريكاست، شعبه هاي ديگري در لندن، سوئيس، ميلان، پكن، استكهلم و ... دارد كه فضاي داخلي آنها از اين نظر كه كار و استراحت كارمندانش بايد در يك سطح باشد كم و بيش نظير يكديگر است.

منابع:

http://cse.google.co.in/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F

http://cse.google.com.tw/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.co.id/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.ua/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.cz/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.mx/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.au/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.be/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://images.google.be/url?q=https%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.co.th/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.tr/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F

 

يخچال سايد باي سايد بخرم يا يخچال دوقلو ؟

۳ بازديد

يخچال سايد باي سايد بخرم يا يخچال دوقلو ؟

اگر براي شما نيز سوال شده كه يخچال دوقلو بخرم يا يخچال سايد باي سايد؟ به بررسي معايب و مزاياي يخچال فريزر دوقلو و يخچال سايد را حتما در اين جا بخوانيد.

m4_22e6.jpg

به نقل از مرجع تخصصي دكوراسيون داخلي دكونيوز بسياري از افراد در هنگام خريد يخچال و فريزر در ميان دو دسته كلي يخچال دوقلو و يخچال سايد باي سايد دچار شك و ترديد در هنگام خريد مي شوند يكي از دلايل اين ترديد ميزان ظرفيت و امكاناتي مانند آبريز و يخ ساز اتوماتيك است از همين رو در اين قسمت ما سعي داريم با بررسي انواع يخچال فريزر دوقلو و يخچال فريزر سايد باي سايد همراه شما باشيم تا بتوانيد با دانستن مزيت و معايب هر دو دسته به طور دقيق تر بتوانيد انتخابي آسان تر را انجام دهيد، پيش از آنكه به بررسي جزئي اين دو دسته از محصول بپردازيم لازم است به دو نكته در همين ابتدا اشاره كنيم چراكه اين دو نكته همواره جزو مواردي است كه سوال در ذهن افراد به وجود مي آورد، به ياد داشته باشيد كه عمق يخچال سايد باي سايد معمولا بين 70 تا 90 سانتيمتر مي باشد كه قطعا از سطح كابينت شما بيرون مي زند اما بيشتر انواع يخچال دوقلو داراي عمق 60 سانتيمتر مي باشند كه هم سطح با عمق كابينت شما قرار مي گيرد، از همين رو بسياري از افراد به دنبال مدل هايي از يخچال فريزر هستند كه هم سطح با كابينت در آشپزخانه قرار بگيرند از اين رو تمايل بيشتري به انتخاب انواع يخچال دوقلو دارند به زبان ساده تر بگوييم اگر شما يخچال سايد باي سايد را براي منزل خود انتخاب كنيد بنا به فوت انتخابي‌ و اندازه‌ اي كه انتخاب كرده ‌ايد از كابينت شما بيرون مي ‌زند اما عمدتاً يك يخچال فريزر دوقلو هم سطح با كابينت شما قرار مي گيرد چراكه همان طور كه گفتيم داراي عمقي همسان با كابينت يعني 60 سانتيمتر مي‌ باشد اما بايد به اين نكته نيز توجه داشته باشيم كه عرض يخچال هاي دوقلو 120 سانتيمتر است اما سايد داراي عرضي بين 90 تا نهايت 95 سانتيمتر مي باشد.

الزاماً يخچال سايد باي سايد كوچك تر از يخچال دوقلو نيست!

بسياري از افراد تصور مي كنند كه يخچال دوقلو فضا و گنجايش بيشتري را به نسبت يخچال هاي سايد باي سايد به آنها مي‌ دهد اما لازم است به اين نكته اشاره كنيم كه در بسياري از مدل ها با مقايسه ظرفيت آنها ممكن از لحاظ گنجايش داخلي با يكديگر برابري ‌كنند يا برعكس ذهن بسياري از افراد مدل هاي بزرگ يخچال سايد باي سايد ظرفيتي بيشتر از يخچال فريزر دوقلو داشته باشند، لازم است مجدد در اينجا ياد آوري كنيم كه عمق سايد باي سايد بيشتر از يخچال دوقلو است، اگر خانواده پرجمعتي هستيد و ظرفيت آن براي شما از اهميت بسياري برخوردار است بايد توجه داشته باشيد كه مبناي اندازه گيري يخچال و فريزر بر اساس ليتر مي باشد نه فوت چراكه ليتر مي تواند فضاي قابل استفاده در يخچال فريزر را به شما نشان مي دهد اما متاسفانه در كشور ما بسياري از مردم فوت را معيار اندازه گيري يخچال مي دانند اگر نگاهي به كاتالوگ و مشخصات اين دسته از محصولات بيندازيد، مي بينيد كه همه جا گنجايش و ظرفيت بر اساس ليتر ذكر شده است و اين همان علتي است كه شما يك مدل را در فوت هاي متفاوت مي شنويد لذا به صورت خلاصه به شما بگوييم حتماً براي مقايسه بزرگي و ميزان گنجايش يخچال فريزر دوقلو و يا يخچال سايد باي سايد ميزان ليتر آنها را مورد مقايسه قرار دهيد.

 

معرفي يخچال فريزر دوقلو

يخچال دوقلو در بسياري از كشورها به عنوان زيرمجموعه ‌اي از انواع يخچال سايد باي سايد به شمار مي ‌رود با اين تفاوت كه در انواع يخچال دوقلو شما مي توانيد يخچال و فريزر را به صورت مجزا در مكان هاي متفاوت آشپزخانه تان قرار دهيد و هم سطح كابيت قرار گيرد، همانطور كه گفتيم از لحاظ گنجايش و فضاي داخلي يخچال فريزر دوقلو مي تواند ميزان برابري با يخچال سايد در اختيار شما بگذارد از ديگر مواردي كه خالي از لطف نيست بدان اشاره كنيم اين است كه انواع يخچال سايد باي سايد عمدتاً داراي آب ريز و يخ ساز تمام اتوماتيك هستند كه اگر اين امكان براي شما اهميت دارد در مدل‌هاي جديد يخچال دوقلو نيز شما مي‌توانيد مدل‌هايي را ببينيد كه اين دو آيتم يعني ابريز و يخ ساز دارا باشند، مي‌دانيم كه تاكنون نتوانسته ايد بين دوراهي انتخاب و خريد يخچال دوقلو و يخچال سايد باي سايد يك كدام از آنها را انتخاب كنيد پس با ما با بررسي ادامه مزه همراه باشيد تا بتوانيد تصميم قطعي خود را بگيريد.

مزاياي يخچال دوقلو:

در اختيار داشتن فضاي مجزاي يخچال و فريزر: اگر شما از دسته بانوان اي هستيد كه تمايل داريد به اينكه دو فضاي كاملاً مجزا براي يخچال و فريزر تان در اختيار داشته باشيد قطعاً خريد يخچال دوقلو مي تواند گزينه اي مناسب براي شما باشد، گنجايش بيشتر در برخي مدل ها به نسبت يخچال سايد باي سايد: درست است كه در بسياري از مدل ها ممكن است شما گنجايش بيشتري در مدل هاي يخچال دوقلو در اختيار داشته باشيد اما همان‌ طور كه گفتيم اين مورد امري قطعي در ميان برندهاي مختلف نيست براي همين نيز حتما ظرفيت يخچال و فريزر را بر اساس ليتر با هم مقايسه كنيد تا دچار اشتباه نشويد، قابليت چيدمان متفاوت: امكان قراردادن جدا يخچال و فريزر در انواع يخچال فريزر دوقلو مي تواند از مزيت‌هاي اين دسته از كالاها به شمار برود و اگر شما عزيزان داراي آشپزخانه اي هستيد كه مي خواهيد در دو فضاي مختلف يخچال يا فريزر خود را قرار دهيد از اين دسته از محصول مي‌ تواند اولويت شما در انتخابتان باشد، عمق مناسب: همانطور كه اشاره كرديم عمق بسياري از مدلهاي يخچال دوقلو 60 سانتيمتر و معادل عمق كابينت مي باشد لذا در هنگام قرار دادن انواع يخچال فريزر دوقلو در داخل كابينت آشپزخانه خود شما شاهد بيرون زدگي اين دستگاه نمي باشيد و اين امر كاملاً بنا به سليقه شما مي توانند از مزاياي اين دسته از محصولات به شمار رود.

معايب يخچال فريزر دوقلو

درباره معايب يخچال دوقلو بايد به شما بگوييم كه شما در متن هاي مختلف اين مورد به گوشتان مي رسد كه يخچال فريزر هاي دوقلو بسيار بزرگتر از مدلهاي يخچال سايد باي سايد هستند اما همان‌طور كه گفتيم شما در مقايسه ابعادي و گنجايش داخلي مي توانيد به اين نتيجه برسيد كه داشتن ظرفيت بيشتر و يا سطح اشغال جا نمي تواند دليلي بر ظرفيت بيشتر آن باشد، به زبان ساده تر براي شما توضيح داديم انواع يخچال دوقلو داراي عمق كمتر و ارتفاع بيشتري هستند و در يك ديد ممكن است اين حس را به شما بدهد كه نسبت به يخچال سايد باي سايد فضاي داخلي بيشتري را در اختيار شما مي گذارد اما در حقيقت پس از مقايسه مي بينيد كه همچين ادعايي حقيقت ندارد و اگر شما در فضاي آشپزخانه تان، فضاي كافي براي قرار دادن يخچال و فريزر دوقلو نداريد مي تواند بزرگ بودن آن از لحاظ ابعادي در دسته معايب اين يخچال به شمار ببريد و اين امر تنها به جاي شما در محل آشپزخانه تان بستگي دارد.

يكي ديگر از مواردي كه افراد به عنوان معايب يخچال دوقلو نام مي ‌برند وجود آبريز و يخ ساز در يخچال سايد باي سايد در مقايسه با مدل هاي يخچال فريزر دوقلو مي باشد، اما لازم است به اين نكته اشاره كنيم همان طور كه در بالا نيز اشاره كرديم برخي از مدل هاي يخچال دوقلو در برندهاي مختلف اين دو آپشن را نيز در تنوع مدل هاي يخچال و فريزر دوقلو مي توانند در اختيار شما قرار دهند، تا اينجا متوجه شده ايد كه وقتي مي خواهيم به معايب و مزاياي يخچال دوقلو و يخچال سايد باي سايد اشاره كنيم نمي توان اين موارد را جزو معايب و يا مزاياي آنها دانست چراكه دو مدل كاملا متفاوت با خصوصيات خودشان هستند كه بنا بر سليقه و شرايط ما مي تواند جزو معايب و سليقه ما قرار گيرد و نكته اخر اينكه در طراحي كابينت هاي امروز به صورت پيش فرض فضا براي قرارگيري يخچال سايد باي سايد در نظر گرفته شده است.

 

معرفي يخچال سايد باي سايد

همانطور كه مي ‌دانيد انواع يخچال سايد باي سايد به صورت يك يخچال و فريزر در كنار هم طراحي شده ‌اند كه اگر شما در دسته افرادي هستيد كه مي خواهيد در فضاي جمع و جور تر دستگاه خود را قرار دهيد و فضاي بزرگي داشته باشيد مي توانيد يكي از مدلهاي يخچال فريزر سايد باي سايد را براي خود انتخاب كنيد اما بازهم تاكيد مي ‌كنيم كه اگر مي‌خواهيد گنجايش و بزرگ تر بودن يخچال دوقلو و يخچال سايد را با هم مقايسه كنيد با نگاهي به ظاهر آنها تصميم نگيريد و با بررسي گنجايش آنها بر اساس ليتر فضاي داخل آنها را مورد بررسي قرار دهيد اما پيش از هر چيز لازم است به اين نكته مهم اشاره كنيم.

از مزيت يخچال سايد باي سايد به نسبت يخچال فريزر دوقلو مي ‌توان عموماً به تنوع بيشترشان در برندهاي متفاوت اشاره كرد اين مدل از انواع يخچال سايد به صورت دو درب معمولاً با پيشرفته ‌ترين تكنولوژي‌ هاي روز دنيا ساخته شده ‌اند اما امروزه مي توانيد اين دسته از محصولات را به صورت سه يا چهار درب نيز مشاهده فرماييد كه هر كدام از آنها مي تواند دسترسي راحتي به مكان هاي متفاوت يخچال تان را براي شما مهيا سازد. معمولاً شما در انواع يخچال سايد باي سايد مدل هاي بيشتري نسبت به يخچال دوقلو مي توانيد آبريز و يخ ساز اتوماتيك را مشاهده كنيد پس اگر بخواهيم خيلي عاميانه بگوييم اين مورد يكي از ويژگي‌هاي مدل انتخابي شماست و قطعاً به عنوان يك مزيت و برتري به شمار نمي‌ رود چراكه شما به آساني مي توانيد در مدل ها و تنوع انواع يخچال دوقلو نيز اين قابليت را به همراه داشته باشيد.

منبع: deconews.ir